logo image
youtube  company channel page facebook page
το Κρητικό παξιμάδι

Τα παξιμάδια έχουν υψηλή διατροφική αξία. Ανάλογα με την πρώτη ύλη τους, μας προσφέρουν πλήθος θρεπτικών συστατικών. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ δεν έχουν καθόλου χοληστερόλη.

Κριθαρένια. Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, με κυριότερες το φυλλικό οξύ και τη βιταμίνη Β6, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, πυρίτιο (συμβάλλει στην ανάπλαση και προστασία των οστών μας), χρώμιο (η επαρκής πρόσληψή του σχετίζεται με καλύτερο έλεγχο του σακχάρου για τους διαβητικούς), αμινοξέα, μαγνήσιο και φώσφορο. Το κριθάρι, περιέχει λιγότερη γλουτένη από το σιτάρι.

Σικάλεως. Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β. Παράλληλα, περιέχουν μαγνήσιο, μαγγάνιο, σελήνιο, αμινοξέα, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά όπως λιγνάνες και σελήνιο.

Σιταρένια. Περιέχουν πρωτείνες και αμινοξέα, με κυριότερη την τρυπτοφάνη. Η τρυπτοφάνη είναι απαραίτητη για εφήβους και παιδιά που βρίσκονται στην ανάπτυξη, αλλά και για τα άτομα της τρίτης ηλικίας. Το σιτάρι επίσης είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυτικές ίνες καθώς και μαγνήσιο και μαγγάνιο, συστατικά που είναι απαραίτητα για άτομα με έντονη καθημερινή δραστηριότητα.

... η βάση της Μεσογειακής διατροφής.
 

“ΤΟ ΜΑΝΝΑ” ΑΡΤΟΠΟΙΙΑ Ν. ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ ©2014 | Created by Georgios Fiotakis